15 grudnia br. upływa termin płatności za gospodarowanie odpadami komunalnymi za miesiące wrzesień, październik i listopad 2013 r.
Każdy mieszkaniec, który złożył deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, otrzymał informację z indywidualnym numerem konta, na który należy dokonywać opłat za wywóz i za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Wpłaty można dokonać w kasie Urzędu Miasta lub przelewem na indywidualny numer rachunku bankowego obsługiwany przez Bank Ochrony Środowiska.
Kasa Urzędu Miasta jest czynna w godzinach:
Poniedziałek: 8:00 – 14:30
Wtorek: 8:00 – 19:00
Środa: 9:00 – 14:30
Czwartek: 8:00 – 14:30
Piątek: 8:00 – 14:30
Przerwa codziennie: 12:00 – 12:45, wtorek: 16:00 – 16:30.
Terminy kolejnych płatności przedstawiają się następująco:
do 15 marca 2014 r. – za grudzień, styczeń, luty
do 15 czerwca 2014 r. – za marzec, kwiecień, maj.
Wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Bełchatowie uzależniona jest od ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość. Opłata wynosi 7 zł miesięcznie od osoby zamieszkującej przy prowadzeniu segregacji odpadów, a 12 zł miesięcznie od osoby zamieszkującej za odpady niesegregowane. Miasto przejęło także obowiązek odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. Tu kwota opłaty zależy od wielkości pojemnika i częstotliwości jego opróżniania.
Miesięczna kwota opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest zgodna ze złożoną deklaracją i nie ulegnie zmianie do czasu złożenia korekty deklaracji lub zmiany stawki opłaty.
Szczegółowych informacji udziela Zespół ds. Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi, Urząd Miasta Bełchatowa, ul. Kościuszki 1, budynek B, pokój nr 2,
tel.: 44/733 52 17 lub 44/733 52 18.