Święty Jan Paweł II Patron Miasta Bełchatowa
Strona głównaNewsAktualnościUrząd uruchomił usługę InPost Urząd24

Urząd uruchomił usługę InPost Urząd24

Za pośrednictwem paczkomatu można przesłać wiele pism do urzędu. Lista usług dostępna jest TUTAJ
Urząd Miasta Bełchatowa dołącza do grona samorządów, które wdrażają innowacyjną usługę InPost Urząd24. To rozwiązanie, które umożliwia załatwianie wybranych spraw urzędowych za pośrednictwem Paczkomatu InPost. Wykaz wniosków, które można złożyć za pośrednictwem Paczkomatu InPost dostępny jest poniżej.

Dzięki nowej usłudze klienci magistratu mogą składać do urzędu kilkadziesiąt rodzajów wniosków. Wśród nich są m.in. te dotyczące wykupu lokalu użytkowego, podziału nieruchomości, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności czy o sporządzenie bądź zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Poza tym można złożyć deklarację podatkową lub ubiegać się o patronat prezydenta miasta nad imprezą. Lista spraw, jakie bełchatowianie mogą w ten sposób załatwić, jest spora i będzie na bieżąco aktualizowana. Ich pełny wykaz dostępny jest poniżej.

Wszystko odbywa się bez kontaktu z urzędnikiem, bez kolejek. Paczkomaty InPost działają 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – to wygoda, która wpisuje się w potrzeby współczesnych mieszkańców.

Uruchomienie usługi InPost Urząd24 to kolejny krok w stronę cyfryzacji usług publicznych w Bełchatowie. Miasto pokazuje, że potrafi łączyć tradycję z nowoczesnością, dbając o komfort mieszkańców i efektywność działania administracji.

– To rozwiązanie, które odpowiada na realne potrzeby mieszkańców. Chcemy, by załatwianie spraw urzędowych było szybkie i dostępne dla każdego – niezależnie od dnia tygodnia czy godziny – mówi prezydent Bełchatowa Patryk Marjan.

Gdzie znajduje się urzędowy Paczkomat InPost Urząd24?

Paczkomat InPost o nr BEL04BAPP zlokalizowany jest przy głównym budynku Urzędu Miasta Bełchatowa od ul. Mielczarskiego. Łatwo można go rozpoznać, ponieważ znajduje się na nim grafika przedstawiająca logo miasta Bełchatowa.

>>> Sprawdź wykaz spraw, które można złożyć za pomocą Paczkomatu InPost

Klauzula InPost Urząd24

Nadanie przesyłki za pośrednictwem usługi InPost Urząd24 nie jest równoznaczne z doręczeniem Twojego pisma (podania, wniosku, itp.) do Urzędu Miasta Bełchatowa ze skutkiem doręczenia w rozumieniu Kodeksu Postępowania Administracyjnego lub Ordynacji Podatkowej.

W celu zachowania terminów wynikających z przepisów prawa lub innych regulacji, z którymi wiąże się wywołanie określonych skutków prawnych, powinieneś złożyć  swoje pismo (podanie, wniosek, itp.) w siedzibie Urzędu Miasta Bełchatowa w godzinach urzędowania, nadać je przesyłką poleconą za pośrednictwem operatora wyznaczonego (Poczta Polska) lub nadać je za pośrednictwem ePuap lub doręczeń elektronicznych.

Datą wpływu przesyłki nadanej za pośrednictwem usługi InPost Urząd24 do Urzędu Miasta Bełchatowa poza godzinami jego urzędowania lub w dni wolne od pracy będzie następny dzień roboczy.