Ankieta satysfakcji klienta dostępna jest w wersji tradycyjnej, tj. papierowej oraz elektronicznej. Wybór, którą wypełnić, zostawiamy klientom urzędu. W obydwu są takie same pytania. Dotyczą one m.in. tego, co załatwialiśmy w magistracie i z jakim efektem, źródeł pozyskiwania niezbędnych informacji, a także podejścia i sposobu pracy urzędnika. W skali od 1 do 5 ocenić możemy jego uprzejmość, szybkość, terminowość i skuteczność działania. W kwestionariuszu jest też miejsce na wyrażenie własnych sugestii i oczekiwań w związku z załatwianiem spraw w magistracie.
Wersja papierowa ankiety dostępna jest w siedzibie głównej urzędu przy ul. Kościuszki, a także w budynkach przy ul. Czyżewskiego 7 i Kościuszki 15. Pytać o nią można w punkcie obsługi interesanta. Wypełnioną trzeba wrzucić do specjalnej skrzynki. Jej internetowy wariant dostępny jest cały czas pod specjalnie dedykowanym banerem „Ankieta satysfakcji klienta” na miejskiej stronie belchatow.pl (przejdziesz do niego klikając TUTAJ). Dzięki czemu można ją wypełnić nie tylko zaraz po załatwieniu konkretnej sprawy, ale też w dogodnym miejscu oraz czasie.