Prezydent Bełchatowa zachęca wszystkich korzystających z usług Urzędu Miasta do udziału w badaniu służącemu pomiarowi satysfakcji klientów.
W Urzędzie Miasta Bełchatowa od 2004 roku funkcjonuje system zarządzania jakością ISO 9001: 2009. Wykorzystywanie sprawdzonych standardów w bieżącej pracy przyczynia się do doskonalenia jakości świadczonych usług i do sprawniejszego funkcjonowania Urzędu. Satysfakcja klientów weryfikowana jest w oparciu o systematyczne badania.
„Zawsze zależało mi, by wdrażać nowoczesne techniki i efektywne metody zarządzania zasobami ludzkimi pod kątem budowania przyjaznej administracji dla wszystkich klientów, zarówno instytucjonalnych jak i mieszkańców. Niezależnie od ogólnych przepisów w Urzędzie wprowadzone są szczegółowe procedury zapewniające przejrzysty i przewidywalny tryb działania” – mówi Marek Chrzanowski, prezydent Miasta Bełchatowa.
W trosce o podnoszenie jakości pracy Urzędu Miasta Bełchatowa Prezydent zwraca się z prośbą do wszystkich klientów magistratu o wypełnienie anonimowej ankiety. „Państwa opinie i wnioski zostaną wykorzystane w procesie doskonalenia poziomu usług świadczonych przez Urząd Miasta Bełchatowa” – dodaje prezydent Chrzanowski.
>>> Wypełnij ankietę satysfakcji klienta
Zamieścił: TK
Autor: AD-A
a.duda@um.belchatow.pl