Święty Jan Paweł II Patron Miasta Bełchatowa

Święty Jan Paweł II Patron Miasta Bełchatowa

Strona głównaGospodarkaGospodarka odpadamiSposób zgłaszania reklamacji

Sposób zgłaszania reklamacji

environmental protection 326923 1920
W zakładce znajdziesz informacje jak złożyć reklamacje odnośnie odbioru odpadów
Złożyłeś deklarację, ale nie otrzymałeś pojemników na odpady komunalne? Nie odebrano odpadów komunalnych w terminie wywozu? Nie przyjęto od Ciebie odpadów w PSZOK? Tutaj wyjaśnimy, jak złożyć reklamację.

Tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług określa Uchwała Nr XL/301/21 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 1 grudnia 2021 r.

Przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych, właściciele nieruchomości zgłaszają do Urzędu Miasta Bełchatowa w terminie 3 dni od dnia wystąpienia niewłaściwego świadczenia usług.

Reklamację można zgłosić w jeden z następujących sposobów:

  • pisemnie – adres korespondencyjny: Urząd Miasta Bełchatowa, Wydział Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi, ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów lub
  • telefonicznie pod nr tel. 044/733 52 56, 733 52 55 lub
  • pocztą elektroniczną  na adres i.izdebska@um.belchatow.pl 
  • osobiście w siedzibie Wydziału Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi Urzędu Miasta Bełchatowa przy ul. Czyżewskiego 7.

W razie pytań skontaktuj się z Wydziałem Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi Urzędu Miasta Bełchatowa (ul. Czyżewskiego 7) – nr tel. 44 733 52 55 / 44 733 52 58 / 44 733 52 56.